tisdag 7 maj 2013

Ekodesign markkinat 19.5.2013

Print

Söndag/Sunnuntai 19.5 kl./klo. 12-18

Vimma, Auragatan/Aurakatu 16, Åbo/Turku

Här produceras det för fullt! Om lite mindre än två veckor ska inspiration M på marknad. Den här gången i Åbo på Ekodesign markkinat. Den 15-21.5-2013 pågår Turku Design Festival, så marknaden är bara en liten del av detta evenemang.

Jag kommer att sälja en del t-shirts, haremsbyxor och lite annat. T.o.m. lite örhängen :-). Har ju faktiskt nästan två veckor på mig ännu att producera. Hjälp har jag fått idag av J och det var guld värt!

Förutom mina egna produkter, kommer jag också att ha ett litet sortiment med ekologiska tyger från Ikasyr till salu!

Kom gärna förbi om du rör dig i närheten!

Pari viikon päästä, olen mukana Ekodesign markkinoilla! Tapahtuma on osa Turku Design Festivaalia, joka järjestetään 15-21.5.2013.  Minulla on myytävänä m.m. t-paitoja, haareminhousuja ja vähän korvakorujakin :-) Myös myynnissä pieni erä Ikasyrin luomukankaita!

Tervetuloa ostoksille!

Inga kommentarer: