söndag 8 mars 2009

Använd det du har – marsutmaningen!

Efter att idag ha gjort redan fyra inlägg (eftersom jag valt att blogga skilt om alla alster för att det ska bli lättare att hitta på sidan) och förutom det klippt ut två byxor till, så känns det som att jag är redo att anta marsutmaningen som är startad av Beas barnslikheter! En av de härligaste bloggarna som finns!

Dessutom har jag klickat in mig på åtminstone tre tygbutiker, men inte beställt något, så känner mig verkligen sporrad att fortsätta använda upp de tyger jag har.

Ska väl kanske ta och bli någon liten tävling också.. men så långt har jag inte funderat ännu..

Nu är det bara att sätta igång!Anv%C3%A4nd det du har 

Reglerna är som följer:


1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)
2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under mars månad.
3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)
4.
Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.
5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/
Där läggs länkar till varje deltagare ut så man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!

1 kommentar:

Maria renoverar sa...

Hej!
Men oj vilka fina saker du gör!!!!
Måste kika vidare.
Hälsn MARIA (http://mariarenoverar.blogspot.com/)