torsdag 26 augusti 2010

Aura Street Market

image

Den 18-19 september kl.11-17 båda dagarna kommer jag att sälja inspiration M produkter på Aura Street Market i Åbo!

Marknaden ordnas i Brinkkalas 2:a våning. Adressen dit är Gamla stortorget 3.

VÄLKOMMEN!

IMG_8496

En liten klänning som ska med på marknaden! Storlek 50/56 om jag inte minns helt fel..  Stretchfrotté från Pikku Aurinko och ekologisk grön interlock till kantband från Maaemo.

Har mycket till som ska produceras. Kommer att finnas bocyn, klänningar, velourknytbyxor, mössor, hjälmmössor, napphållare, näsduksfodral, blusar.. När jag sen ska hinna sy allt är ett mysterium.. Nå, tre hela dagar har jag iallafall på mig. Då jag inte har något annat alltså. En av de dagarna har jag tjänstledigt. Och så kvällar förstås. Nå, nu har jag “lovat” vad som ska finnas till salu, så nu måste jag hålla det då! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken press... Hoppas att du inte jobbar ihjäl dig och att det går bra på marknaden. Jag fullkomligen älskar klänningen, min absoluta favoritfärgkombination. Önska jag hade kunnat komma förbi.

Moi! sa...

Lycka till! Synd att jag inte är i finland nu!