lördag 25 september 2010

inspiration M SHOP

Eftersom det blev en del kvar från marknaden förra helgen, så har jag bestämt mig för att öppna en SHOP i bloggform. Shoppen kommer att öppnas den 1.10, så håll ögonen öppna! Under veckan fram till dess, ska jag försöka lägga in allt jag har hemma som är till salu!

Där kommer alltså att finnas så lite “onödigt” som möjligt. Endast ett inlägg syns på startsidan utan datum. Det senaste. Till höger kan man klart och tydligt se vad som finns i butiken. Vilket sorts plagg, storlekar och om det är ekologiskt. Beställningen sker genom att skicka ett mail till mig. Prislistan kommer också att justeras lite. Fr.o.m. nu kommer plaggen att kosta samma oberoende av storlek. Med vissa undantag. Vissa priser har blivit billigare och vissa dyrare.

Alla medlemmar i Facebook gruppen får 10% rabatt under hela oktober! Så passa på att bli medlem om du inte är det redan! Det är ju inte såå länge till jul, och då kan det kanske vara bra att ha några julklappar färdigt eller hur? :-)

Ha en trevlig helg!

shop

En liten förhandstitt..

Inga kommentarer: