torsdag 16 juni 2011

Sommarklänning!

En återkommande kund beställde en klänning i det ljuvliga turkosa stretchfrottétyget med orange blommor. Orange kantband till. Storlek 130, mönster eget. Ett litet veck fram fick bli en detalj.

IMG_1818

Jag vill också ha en sån! Lite större såklart.

Men tyget tog tyvärr slut nu..

IMG_1817 

Hoppas den passar bra!

Lite nya tyger har jag i lager som kom idag. En del tar genast slut till beställningar eftersom jag inte beställde så mycket av tygen. Men ta gärna en titt ändå!

Ännu är jag i en del, men hoppas på en bebis inom en vecka. (Fast inte imorgon för då ska jag ju sy..)

4 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Jättefin sommarklänning!

//Lina

katta sa...

Åh så snygg och somrig den är och verkligen underbart tyg. Hoppas bebisen håller sig inne så du får din sy dag imorgon ;)

Smått och gott hos Lina sa...

Den ser jättefin ut! Ser framemot post!

Kram Lina

Unknown sa...

Så söt och snyggt med vecket!