måndag 17 september 2012

Uppdatering

Nu är marknaden över! Första dagen gick tyvärr inte så väldigt bra, men andra dagen helt okej, så det var nog värt. Roligt är det ju dessutom att sitta där, och man måste ju alltid räkna med att det är lite reklam också. Och så fick jag ju umgås med Fante i två dagar också!

IMG_0510

En stor del finns såklart kvar, och det som inte mina barn får, så kommer att komma upp till försäljning snart. (Här på bilden är alltså både mina och Fantes saker)

Sen då marknaden är över tänker man ju att det skulle lugna ner sig lite. Men så är inte fallet nu. Nu är det dags att ta tag i dom där beställningarna och projekten som blivit lite hängande p.g.a. marknaden. Finns några såna nämligen.

Jag kommer att fortsätta samarbetet med Sagateater. Näst ut är några rolldräkter. Vill inte avslöja exakt vad, men det är fråga om sagofigurer och ett djur. (Klicka gärna på länken, men som information kan jag berätta att sidan är ännu under arbete. )

Sen har jag också ett annat större samarbete. Jag syr upp kläder till försäljning. Alltså inte av mina egna tyger, utan tyg som jag får skickade till mig. Idag var jag och hämtade ett paket med tyg som vägde 11,5 kg..

IMG_0520

Så fast det kanske inte alltid ser ut som att det inte händer något med inspiration M, så händer det en del faktiskt! Dessa håller jag på med nu, och flera leveranser har redan åkt iväg, och flera beställningar på kommande. Mer om det en annan gång!

IMG_0311

Sen händer det faktiskt att jag syr till mig själv också! Den här är jag så nöjd med, och i bakgrunden skymtar en likadan som min syster fick i försenad födelsedagspresent.

Och utöver det här så ramlar det in beställningar så där passligt emellanåt.

Det går riktigt bra nu. Så här hade jag aldrig trott att det skulle bli för en par år sedan. Nu sitter jag lite och fundera på en webbshop.. Men får se hur det blir med den saken..

1 kommentar:

Linnéa sa...

Vilken fin klänning du har sytt till dig själv!