måndag 22 december 2008

Klänning till den nuvarande yngsta i släkten!

Min kusin blev pappa för några dagar sen, och fast vi nu inte har någon kontakt egentligen, så vill jag ändå uppmärksamma den nya familjen på något sätt. Jag sydde en jätte söt klänning för en par veckor sedan. Bara för att det var roligt! Men eftersom det blev en liten tjej så får den flytta hem till henne! Jag har kvar av tyget, så får vi nångång en flicka, så kan hon också få en sån! Mamman får ett näsduksfodral i samma tyg! Storleken är väl ca 0-6 månader. Mönstret har jag gjort själv. Tyget är ett loppisfynd som jag har haft länge.

rödhjärtablommaklänning

Nu får vi ju då hoppas att inte mottagarna hör till de personer som läser min blogg utan att jag vet om det.. Har förstått att det finns en del sådana där ute! Jag ska försöka skicka iväg paketet idag, men det kommer säkert fram först efter julen - tyvärr..

1 kommentar:

Anonym sa...

vilka fina saker du gör. :)