torsdag 15 januari 2009

Turkos pyamas

IMG_6347 IMG_6348

turkospyamas

Här är den andra pyamasen som jag gjort till Max! På den nedre bilden ser färgerna alldeles för bleka ut och på de övre bilderna ser den mera blå ut.. men den är helt härligt turkos med bruna muddar och brun dragkedja! Och Max hålls varm om fötterna då han sparkar täcket av sig då han sover! För övrigt så är det inte en flöjt han leker med, trots att det ser ut så, utan ett munstycke till dammsugaren som han tycker att det är så roligt att leka med.. Lite extra smuts och damm blir man bara friskare av vill jag tro på..

Jag tror nog att jag ska sy en par till sådana här, för det kan behövas så länge det ännu är kallt ute. Det blir väl tvådelad pyamas till sommaren kan jag tro. Men mönstret måste nog förstoras lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det ser ju faktiskt ut som om Max skulle spela på en flöjt :D
Jätte fin pyjamas!!! Världens mys! :D

Anonym sa...

Vilka charmiga pyjamasar!
Påminner väldigt mycket om de jag och mina syskon hade som små.